2011. május 17., kedd

Éjszakai szobatisztaság

Nem, nem, nem elírás, mi tényleg itt tartunk, méghozzá Annával! Aki követett minket a kezdetektől,az tudja, hogy milyen rögös út vezetett a nappali szobatisztasághoz, ami mostanra teljesen tökéletesen működik. Az úthoz a "nagylányság" felé azonban ez az apró mozzanat még hátravan.
Vasárnap gondoltam egy merészet, és elérkezettnek láttam a pillanatot ahhoz, hogy elkezdjük. Megbeszéltem vele a dolgot, lelkes volt, megmutattam a szuper leszoktató bugyit , azt is megbeszéltük, hogy ,ha érzi, hogy jön a pisi, tartsa vissza, és irány a bili, vagy szól nekem. Ha bepisil, semmi gond nincs, előfordul az ilyen, blabla..
Ott kezdődött, hogy az én alacsony táp és folyadék igényű lánykám aznap este befalt egy háromnegyed pizzát! Na nem a családi 45-ösre kell gondolni, egy szimpla fagyasztott Don pepésre, dehát egy gyerektől, pláne az enyémtől ez is hatalmas teljesítmény.  Miután ezzel végzett, elkezdett inni...A máskor 1 nap alatt elfogyasztott vízmennyiségét lazán bedobta fél óra alatt. Persze addigra már lefürdetve, leszoktató bugyiban, startra készen..Az 5. pohár víznél éreztem, hogy ez nem a mi napunk, így gyorsan átkereszteltem 0. napnak, és visszaadtuk rá a pelenkát éjszakára.
Másnapra tettük tehát az 1. napot. 
Mindent ugyanúgy csináltunk, kivéve, hogy nem pizzát kapott vacsira, és inni is keveset.Megvolt a beszélgetés, kikészítettem a váltás pizsit, ágyneműt, elmentünk pisilni, és lefeküdtünk....majd reggel fél 7-kor ébredtem azzal, hogy Anna nem volt nálunk éjszaka...
Kezdetben hirtelen olyan Eurovíziós Dalfesztivál érzésem lett: bíztam benne, hogy velünk is megtörténhet a csoda...aztán folytatódott is a Wolf Kati érzés: hamar rájöttünk, hogy nincs igazság a Földön, nem megy ez nekünk olyan egyértelműen..
Anna tokától bokáig pisis volt, és a legjobb az egészben, hogy erre fel sem ébredt, így gőzöm sincs, vajon 5 órája, vagy fél órája feküdt a pisiben. A leszoktató bugyi ennyit ért, maximum arról szoktat le, hogy vegyek ilyet legközelebb..
Kérdeztem tőle, hogy nem vette észre, hogy bepisilt? Erre ő lazán rávágta, hogy "Persze ,hogy nem vettem észre, hiszen aludtam!" 
A legjobb az egészben az, hogy mentem ágyneműt cserélni, és nem tudom hogy csinálta a csajszi, de az ágyneműje  full száraz volt...
Szóval nem tudom, hogyan tovább, tudom, első nap, de, ha ilyen mélyen alszik, hogy azt nem veszi észre, hogy tiszta pisi, akkor hogyan is kelne fel arra, ha pisilnie kell....

1 megjegyzés:

  1. Az én fiam 8 éves, miben éjszaka bepisil, van rajta pelus, de úgy is tiszta pisi az egész agynemu. Minden nap mosni kell. Melyen alszik nem ebred fel.
    Voltunk orvosnál , ott minden redben, volt csengő ebresztes lelkibeszed, de semmi eredmény. Kb 4 éves kora óta pisil be éjszaka .
    Mi meg semmi megoldást nem találtunk . Talán majd 12 éves korára kinövi , addig naponta mosunk teljes agynemut párna paplan lepedo pizsama.

    VálaszTörlés