2016. július 19., kedd

Amikor hasznos egy blog

Elhatároztam, hogy  valamilyen szinten újra  próbálkozom a rendszeres bejegyzésekkel.
Ma kiderült ugyanis  számomra, mekkora haszna van, ha lejegyzünk dolgokat.
Alap esetben már csak azért is, mert abból kiindulva, mennyire szétszórt tudok lenni, egyenesen következik, hogy elfelejtek dolgokat.
De mondja meg nekem valaki, csak én vagyok az, aki a gyermekét érintő apró kérdésekre nem tud válaszolni? 

Bencével ősztől egy új utat kezdünk el járni. Elöljáróban annyit, nem volt alaptalan a félelmem és a dilemmám az iskolakezdéssel kapcsolatban. Megint csak magamat okolom, hogy lehettem ennyire befolyásolható, hogy , bár ez a szakmám, mégsem álltam a sarkamra, és mondtam azt, hogy márpedig ez a gyerek nem való még iskolába.
Mindegy, ez a hajó már elment, Bence elkezdte ősszel a sulit, és persze jelentkeztek a gondok. Leginkább a figyelem, kudarctűrő képesség, problémás helyzetek feldolgozása terén. Nem agresszív, nem undok, csupán sír. Sokat. Az órán elkalandozik, a kis világából a csengő zökkenti ki, ilyenkor, mint a Főnixmadár,újjászületik. 
Elküldtük vizsgálatra. Magas iq, ehhez társul idegrendszeri éretlenség. Ezt mondtuk mi is a tanítójával, pacsit, Éva!
Szeptembertől fejlesztések. Pszichológus (tehetséggondozás), alapozó torna, homloklebeny terápia. Ettől várok a legtöbbet, felvettem velük a kapcsolatot, augusztus 1-jén megyünk felmérésre.
Itt jött elő a blog, mert anamnézist kell kitöltenem, ami 9 oldalas, és rettentő részletesen kérdez. 
Nekem viszont 3 gyerekem van, és lassan kezdem megérteni Anyámat. Annak idején ki voltam akadva, amikor kérdeztem kiskoromról valamit, ő pedig nem tudta eldönteni, hogy az én , vagy az Öcsém volt-e...Hogy nem tud különbséget tenni,hát annyira különbözőek vagyunk?! Nos, nekem van 3, és néha belekavarodok... Amit szégyellek... De itt a blog, és olyan jó volt feleleveníteni a velük kapcsolatos dolgokat! :) 

Szóval, anamnézist kitölteni, elkezdeni előre menni, hogy Bencét helyrebillentsük. Remélem, hogy ettől nem fog a másik kettő kibillenni...Sosem lesz egyensúly..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése