2011. február 4., péntek

Bölcsis lesz?

Bölcsis viziten voltam tegnap. Bence augusztustól bölcsődés lesz, legalább is ez a tervünk (na nem a vágyunk).
A bölcsi nagyon szép! Hangulatos, szépen berendezett, nem zsúfolt, tiszta fürdővel és pelenkázókkal. Maximum gyerek létszám 14 fő. Amikor bementem, olyan kis nyugisak voltak, nem volt kiabálás, rohangálás, sírás... Meglepődtem.
Kb. 2 hét múlva kapunk telefonhívást, hogy felvételt nyertünk -e ,de ami a vicc, hogy ez előfelvétel! Közel sem biztos ugyanis, hogy el is tudja kezdeni a bölcsit.. Azt majd június táján tudjuk meg. 
Ráadásul megemlítettem Bence szívproblémáját, hát erre rögtön vinnem kell be róla papírt, mert a bölcsi orvosnak látnia kell, hogy VÁLLALHATÓ -E  így a gyerek... Mondtam ugyan, hogy semmilyen különleges bánásmódot nem igényel, nem szed gyógyszert, dehát mégis... Aztán megkérdezte, hogy nem lilul a szája? Jézusom dehogy! Egészséges, eleven kisfiú! Ha emiatt utasítják el Bencét, (amit nyilván nem tudok meg), akkor nem fogom annyiban hagyni...
Jó lenne ez a bölcsi...Össze sem lehet hasonlítani az itteni bölcsivel! (mert ,ahová íratom, az Soroksáron van).
Nagyon furcsa érzés, hogy el kell tőle is válnom, és ott kell hagynom, más pelenkázza, más eteti,altatja... Nem örülök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése