2011. április 21., csütörtök

Felvilágosítás

Sosem gondoltam volna, hogy 4 évesen eljön az a pillanat, hogy egyszem leánygyermekemnek felvilágosítást kell tartanom. 
Azt gondoltam, ezt majd olyan 5-6 éves kora közt kell megtennem először, dehát mit is várhat az ember lánya, ha van a családban egy kukis tesó... A hirtelen nekem szegezett kérdésnek a folyománya, hogy nem készültem fel eléggé, így gőzöm sincs, hogy jól válaszoltam-e Annámnak. Na persze az is más tészta, lehet-e egyáltalán jól válaszolni bármilyen hasonló jellegű kérdésre :)
Szóval készülünk fürdéshez, Bence már rajtra készen áll a kád szélénél, miközben a víz még folyik a kádban. Természetesen meztelenül, arccal a kád felé. Anna belibeg a "csinos kis fenekével" (ezt ő mondja a sajátjáról...:) ), majd nekem szegezi a kérdést: 
Mi van Bence fütyije alatt a lába között?
Én: A zacsija.
Anna: És minek neki zacskó? Mi van benne?
Én: magocskák..
Anna: És hol vannak az én magocskáim?
Én: A pocakodban. Majd,amikor nagy leszel,abból lesz kisbabád.
Anna: (elkezdi simogatni a behorpadni készülő pocakját) Már alig várom, hogy kisbabám lehessen!

Ezzel el is intézte az érdeklődést, és játszott tovább a kádban a cápival..
Az elsőn tehát túl vagyunk :)

2 megjegyzés:

  1. Hú, de frappánsan intézted!! Nekem valahogy nem ment soha, csak hablatyoltam,míg valaki le nem vette rólam a feladatot!:))
    Nagyon édes beszélgetés!!!!:))

    VálaszTörlés
  2. Magocskak :))) Csibiiiiiiiiii :) edes :))
    szere

    VálaszTörlés