2012. február 19., vasárnap

Lebuktam...

Anna rajzolási készsége nagyon lassan indult be, sokáig csak irkafirkákat kreált, nem is volt kedve rajzolni. Pár hete viszont látványosan  fejlődött, és mostmár szeret is rajzolni. Messze áll még a kortársaihoz képest, most tartunk nagyjából a pálcika embernél, és a színezésnél, de egyre több dolog szerepel a repertoárján.
Ezért aztán minden alkalmat megragadok, hogy a rajzait nézve agyba-főbe dicsérjem, és önbizalmat adjak neki, még, ha nem is tudom mi van éppen a papíron...
Délután is hozott nekem egy újabb művet,elmondta, hogy ez egy virág, és bár nem tudtam kivenni nagyon a virágot,én fogtam a kezemben a papírt, odáig voltam, dicsértem a színeket, meg a szirmait, ő pedig csak nézett rám némán, és furán, majd megszólalt:
Öööö...Anya! Fordítva fogod!

3 megjegyzés:

  1. :)) na igen.van ilyen :)) de jo,hogy megint irsz..hianyoltam!!remelem jol vagytok!! :) millio pusz

    VálaszTörlés
  2. :)))))) Ez tényleg ciki!:)))))

    VálaszTörlés
  3. Én is örülök,hogy újra írsz:) nagyon élvezem az írásaidat :) gyerekrajz:::: :):) nálunk is elég nehezen indult be de most már azért elég felísmerhetően rajzol Gergő:) de messze vagyunk még Munkácsitól :)

    VálaszTörlés