2012. október 26., péntek

A harmadik kilóg a sorból...

Nos, úgy tűnik van egy antiszociális babám.. 
Van már ugyan két gyerkőcöm, akik átestek a csecsemő korszakon, és lehet, hogy azért, mert baromi régen volt (legalább is számomra), de én nem így emlékszem a babázásra! 
Az emlékeimben gügyögő, nézelődő baba van, aki tisztába tevéskor puszilgatható, közben megejt egy-egy vigyort. Fürdéskor ellazul, nyugodtan tűri, hogy lemossam róla a napi mocskot... 
Ehelyett itt van nekem Soma, aki vagy eszik, vagy alszik, vagy sír.. Utóbbit mindaddig,amíg a kezembe nem kerül, és bel nem tudja fúrni a fejét a mellkasomhoz... Evés után kapok jó 10-15 perc nyugodt nézelődést a részéről, és néha-néha ilyenkor megjutalmaz egy mosollyal is, de ehhez persze baromi sokat kell tepernem..:)
A tisztába rakás zenei aláfestéssel történik, én énekelek, ő pedig túlüvöltve sír. (Lehet, hogy nem kellene énekelnem? ) Esélyem sincs megnyomorgatni, mert közben lever a víz, hogy igyekezzek, és megnyugodjon. 
A fürdés is emberkínzással ér fel nála, talán volt eddig 3 olyan alkalom, amikor megállt a tudománya a szájgörbülésnél, és nem jutott el a sírás szintjére, de szerintem ez is csak azért, mert enyhe sokkot kapott, hogy vízbe raktuk...
Érdekes módon, ha itthon a család, sokkal nyugtalanabb, kevesebbet alszik, többet sír (Már, ha lehet überelni a sírást).  Egyetlen szerencsém, hogy éjszaka az evésen kívül nem ébred, szépen alszik.
A kezemben nagyszerűen elvan, sőt, a kendőben még inkább, de nem szeretném hozzászoktatni mindezekhez. Két kezem van ugyanis, és mellette még 2 gyerekem, a háztartással, és minden vele járójával együtt.. 
Éppen mondtam Apának, hogy kendővel olyannak érzem magam, mint Chuck Norris, szinte bármire képes vagyok! 
Tudok mosógépbe pakolni, teregetni (bár Soma popsija időnként tolja magunk előtt a szárítót, először nm jöttem rá, hogyan lett önjáró teregetés közben..:) ), tudom a nagyokat fürdetni, öltöztetni, képes vagyok vasalni, egyedül a fürdés, hajmosás,mosogatás nem kivitelezhető így..Sajnos... De sokkal jobb lenne, ha mindezeket nem így kellene prezentálnom, hanem Soma közvetett közreműködése nélkül.. Szeretnék egy boldog babát, sosem lesz Soma sírás mentes, most úgy érzem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése