2010. január 16., szombat

Költözés...

Nos hát sokat vacilláltam, hogy mi legyen ezzel a blogolással..
Igazság szerint azért ritkulak az írásaim, mert a régi blogomon órákat vett igénybe egy kép feltöltése, később pedig egyáltalán nem lehetett feltöltenem.
Nekem pedig erre nincs időm (amúgy sem szeretem a töketlenkedést).
Blogot írni viszont szeretnék, mert olyan jó visszaolvasnom, hogy mikor mi is történt velünk...
Így fájó szívvel, de úgy döntöttem, költöztetem a blogom. Sajnálom, hogy nem maradnak egyben az eddigi irományaim,e valamit valamiért..
Aki idetalált a régi olvasóim közül, annak nagyon örülök, és ha itt egyszerűbb a kezelhetőség, akkor úra rendszeressé válik a bejelentkezésem :)
És akkor, hogy ne csak a blogköltözésről írjak.
Szóval az úgy volt, hogy szerettem volna profi képeket a csimotáimról. Sokáig csak sóvárogtam, aztán elhatároztam magam, és összekötve a kellemest hasznossal, úgy döntöttem, hogy karácsonyi ajándéknak a Nagyszülől és Dédik képeket kapnak.
Így egy novemberi napon eljött hozzánk Kata, és varázslatot csinált. Kattogtatott, öltöztetett, vetkőztetett,hátteret cserélt, kelléket húzott elő a varázs zsákjából, és az eredmény ez lett: (a teljesség igénye nélkül)
Szívből ajánlom az oldalát, én nap mint nap gyönyörködöm: http://ribizlifoto.blogspot.com

































































































































































2 megjegyzés:

  1. jaj nagyon szép képek Mági! Nem bírok betelni a gyerekeiddel!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! én olvaslak továbbra is, ha nem gond...

    VálaszTörlés