2010. január 25., hétfő

Mérföldkövek

Na kérem szépen, ez a nap is elérkezett az életünkben! Még a 4-es metro megépítése és az euro itthoni bevezetése ELŐTT Annám végre nem sír hajmosáskor!

Mert hogy eddig bizony ezt tette.. Sőt, nem is sírt, üvöltött, meg visított, meg őrjöngött, és egyéb praktikákat vetett be, csak, hogy zongorázhasson az idegeimen. Egy idő után minden nap megkérdezte, hogy ugye nem mosunk ma hajat? Én, mint jó szülő,aki nem akar hazudni a gyerekének (legfeljebb néha füllent..), mindig csak hallgattam nagyokat, ha éppen hajmosós nap volt. Anna rájött, hogy hallgatni nem arany, hanem az ő (hajának) a veszte, és katasztrófába fulladt az aznapi fürdés.

Na de tegnap! Azt mondta mossunk hajat!!! Nagy levegőt vett ahogy mindig mutattuk, csak eddig cseszett hallgatni ránk, és láss csodát: nem sírt! A végén közölte, hogy : "jól vagyok már, semmi gond Anya! " :)


A másik nagy mérföldkövünk, ami biztos vagyok benne, hogy bekerül a magyar - ha nem a világ- történelembe: az én lánykám almát eszik! Délelőttönként tízóraira kapja, és képes rá, és megeszi! 2 almát egyszerre, van, hogy hármat is. Azt sem tudom merre legyek örömömben!

Ennek hatására, ha már ennyire sikerszériába kerültünk Annámmal kapcsolatban, úgy döntöttem, ma leveszem róla ismét a pelust!

Elkezdtem a "csakazért is szobatiszta lesz a lányom!" projektet... Csak attól tartok, hogy Anna éppen velem egy időben kezdte el a "csakazért sem úgy lesz, ahogy Anyám akarja" projektet..

Meglátjuk, a kettő közül melyik a kidolgozottabb, megtervezettebb projekt. Én minden esetre elszánt vagyok, kizárólag a fürdőben őrjöngök, ha bemegy a pisi (és miért is ne menne!)


Végezetül pár kép, ami egyáltalán nem passzol a témához, de annyira jó, hogy tudok képeket feltenni, hogy kiélem magam :)

lánykám a barátnőjével, a második képen a barátjával (szigorúan plátói a kapcsolat)
































1 megjegyzés:

  1. Hogy ez az Anna milyen nagykislány! Nagyon szépek mindannyian, de látom Bence sem zavartatja magát!Puszi

    VálaszTörlés