2010. február 1., hétfő

Fáradok...

Tegnap lebontottam a karácsonyfát....
Neem, nem valami másféle vallási csoporthoz tartozunk, nálunk is dec. 24-én jön a Jézuska, csak hát ez a lebontás buli már nem olyan érdekes, mint a díszítés. Pláne, ha 2 gyerekkel 24 órában egyedül van az ember lánya. Na de tegnap Apa nem ment dolgozni, amit be is véstem a naptárba, nehogy elfelejtsem, ilyen is van! Így lekaptam a fát.. :)

Pelusprojekt:
Egyre inkább el vagyok keseredve... Semmi változás nem történik. Ma délig a negyedik garnitúra ruhát adtam Annára, a végén már az öccse cuccaiban flangált, annyira elfogyott minden.
Nem szól, hogy kell neki, nem jelzi, hogy bepisilt, nem is zavarja.
A párbeszédünk minden alkalommal így zajlik:
Én (magamra erőltetve a higgadtságot): Anna hová kell pisilni?
Anna: a vécébe.
Én: És akkor miért nem oda pisilünk? Miért nem szólsz?
Anna: Mert a bugyiba akarok pisilni!

Kész. Erre mit válaszoljon az ember? Teszek még egy próbát pár jó barátom tanácsára. Bemegyek az oviba. Mert, hogy januártól papíron ovisok vagyunk, de a pelus miatt még nem tudom vinni. Bent tudják, hogy nem szobatiszta, a szülőin azt mondták, hogy vigyem oviba, ott rá fog érezni. Hát megpróbálom. Beszélek az óvónénivel, hogy elvállalnák-e így az én húgyos lányomat, hátha a közösség nyomására menni fog. Ha nem, és nekik is szétdurran az agyuk a sok pisitől, akkor jön haza a kisasszony.Ejjj de nehéz ez!!
(Azt azért hozzátenném, mielőtt megint felkerülne a hozzászólásom egy fórumra, és szemét Anyának kiáltanának ki, hogy nem azért vinném oviba, mert ÉN meg akarok szabadulni Annától. Azért vinném, mert napi szintem mondogatja, hogy menni szeretne a gyerekekhez. Tudja mi az az ovi, Anyumnál rengeteget volt oviban, mivel ő óvónő. Ott is ebédelt.Imádta. Na és ott pisilt! Szóval ezért, és nem a magam könnyebbsége miatt..)

1 megjegyzés:

  1. Szerintem is próbáld meg nyugodtan vinni oviba,rá fog érezni a kis wc-re,azért nem könnyű időszak ez számára,addig is vele foglalkozol míg a pisis cuccot cseréled,ezzel nem azt akarom mondani,hogy nem foglalkozol vele eleget,de biztos vagyok benne,hogy a kicsi is egyre többet igényel.

    VálaszTörlés