2010. augusztus 9., hétfő

Műtét

Folyamatos rohanás az életünk mostanában..
Nyaralás előtt elmentünk Annával gégészetre, mert folyamatosan köhécsel. 
Naná, hogy orrmandula... 
Így a mai napunk kivizsgálásokkal telt, holnap pedig reggel műtik a lánykámat. 
Tudom, hogy "csak" egy orrmandula műtét, de stresszelek miatta, és alig várom, hogy túl legyünk az egészen!
Nagyon remélem, hogy lesz haszna a mandula kivételnek, és abbamarad a köhécselés. 

Ha túl leszünk az egészen, akkor majd bővebben is írok az egészről, most nem tudok koncentrálni másra, csak a holnapra..

2 megjegyzés:

  1. Drukkolok nagyon,minden rendben lesz!!:)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szorítok.Én mindenen parázok hogyha beteg.Kitartás++++++++++++
    csak egy apróság.nekem az öcsémmel vették ki egy időben.Én 16 éves voltam ő 3 éves.
    a műtét után pár órával semmi baja nem volt,bezzeg nekem.....puszi,reni,nia

    VálaszTörlés