2010. szeptember 10., péntek

Meglepetézések

A fiam és a lányom mindig tudnak meglepetéseket okozni.. 
Bence 5. napja cumi nélkül létezik! Ez nálunk naagyon nagy szó, aki ismeri őt,az tudja, hogy fiacskám erősen cumifüggő volt, ha számosítani akarok, akkor a nap 24 órájából minimum 20 órát bedugaszolt szájjal töltött.
Ennek eredménye volt, hogy a folyamatos gagyogását mi csak hümmögésnek hallottuk.. Hangsúlyosan, hosszan hümmögött, ezért mi már csak Kennynek neveztük (by South Park).
..és hogy mennyire igaz az, hogy minden rosszban van valami jó: 5 napja közelebbről is megismerkedett a 400 grammos Sudocreammel. Kitunkolta, magára kente, majd az összes (2 db) cumiját beletemette a még megmaradt krémbe. Cumik a kukában landoltak,Apának telefon, hogy cumivásárlást betervezni. Csakhogy Apa du. ért haza, és még ott volt egy alvás. Na de hogy alszik el a gyerek cumi nélkül?
Flexibilis Anyuka szintén flexibilis lányával kitalálta, hogy Anna egyik cumiját kisterilezzük, és kölcsönkapja. Képzeletben megveregettem a vállamat, csakhogy Bence mást tervezett..
Az én sznob fiam ugyanis ívben köpte ki a cumit. Gondoltam, majd félálomban becsempészem a szájába. Be is próbálkoztam, mire Pubim kinyitotta a szemét, kiszedte a cumit, vágott egy fintort, majd belegyömöszölte az én számba...
Így cumi nélkül aludt el.
A délután folyamán az újonnan megvásárolt, már bevált cumival is bepróbálkoztam, csalogattam ,mint Morzsit a csonttal, de a fiam rámnézett, majd a cumira, és rázta a fejét, hogy ne!Ne!
Többször megpróbáltam, Bence ellenkezett, aztán elgondolkoztam.. (mert azt is tudok néha)Hát hülye vagyok én? Örülnék, hogy nem kell neki a cumi, egy macerával kevesebb, mi a fészkes fenének tuszkolnám a szájába? Eldugtam a cumikat, és meg voltam győződve róla, hogy max. estére kérni fogja. 
Megint nem lett igazam,mert facskám azóta nem kereste a cumit, nélküle alszik, létezik. Leállt a szerről! :)
Sosem gondoltam volna, hogy neki ez ilyen könnyen fog menni.

Annám meglepetése pedig: A leányzó 2 hete oviba jár. Mégpedig folyamatosan! Rekordot döntöttünk , eddigi folyamatos oviba járása 4 nap volt. Vagy az orrmandula kivétel miatt, vagy a Ribomunyl miatt, vagy a kettő kombója, de MÉG nem beteg (lekopogtam, tegyétek ti is!), én pedig nagyon boldog vagyok!

2 megjegyzés:

  1. Kire uthett ez a nagyfiu??:P
    Anna egeszsegere kopogtam.:)
    jelentkezz :)pusz

    VálaszTörlés
  2. Nyunyi!
    Adj már valami elérhetőséget, hogy hová írhatnék neked, mert a postagalambunk elfárad Angliáig!Márpedig máshogy nem megy a kapcsolat felvétel ;)(te szőőőke...) :)

    VálaszTörlés