2010. szeptember 30., csütörtök

Mit rontok el?

Kedd óta gyermektelenek vagyunk Apával. Egészen vasárnapig Dédiznek a gyerkőcök, az első olyan alkalom, hogy a lakásban egyetlen gyerek sincs.. :)
Nagyon furcsa érzés, bár - kövezzetek meg érte- kicsit jó is. Jó érzés nem főzni, jó érzés 9-ig aludni, hajnal 1-ig x-boxozni, dvd-zni, csavarogni Apával... Jó a csönd...
Kihasználok minden percet, mert tudom, hogy egyhamar nem lesz ilyen lehetőségünk, amikor kettesben lehetünk.  Hiányzott ez már nagyon nekünk.
Hogy hogy is vannak a palántáink? Nos, én leginkább a Dédiket féltettem, és leginkább Bencétől. Annát kenyérre lehet kenni, egyedül alszik, drága pofa. Bence viszont..
Lassan 2 hónapja küzdünk az altatással. 10 óránál korábban nagyon ritkán tudjuk letenni, szenvedünk, ő feszít, aztán kiröhög. Napközben 2 körül tudom elaltatni, valószínűleg ez már késői, de korábban, ha megszakadok sem hajlandó aludni..
Hát ezért féltettem a Dédiket, mert azért mégsem mai csirkék, és ,ha Bence nem alszik időben, akkor fárasztóak a napok..
Fölöslegesen aggódtam... Én nem tudom hogy csinálják, de a gyerekek napközben negyed 1-kor alszanak, este pedig fél 8- 8 között már szintén ágyban vannak! Ezek szerint én, mi kapjuk a műsort itthon.
Pedig próbálkozunk, mindent úgy csinálunk, mint nagyobbik csemeténknél, és a kis tökinél mégsem válik ez be.. Nem tudom mit rontok el...

6 megjegyzés:

  1. Jajjj, de jó nektek!:)
    Használjátok is ki ezt a kis nyugit, amíg lehet, néha kell az ilyen!!!:)
    Azért minden elismerésem a dédiké, hogy bevállalták ennyi napra a gyerekeket!:)

    VálaszTörlés
  2. Nahat... :)) tenyleg hasznaljatok ki!!A dedik meg egyszeruen fenomenalisan :) Mit nyomsz az X-boxon? :)))

    VálaszTörlés
  3. Gitar Heroe-zunk :) Én nyomom a gitárt, Apjuk a dobot :)

    VálaszTörlés
  4. A dob nekem soha nem ment..A gitart viszont nagyon szeretem :) meg enekelni :) kiraly!!!jo bulis jatek :)orulhetnek a szomszedok :)))ha haza megyek,majd en nyomom neked a gitarszolot :P Timi meg majd enekel nekunk ...Duca majd tancol.ok? :))

    VálaszTörlés
  5. ..es irjal nekem Te is megjegyzest..mert varom am...:P facsavar.. :))

    VálaszTörlés
  6. Mági! Semmit nem rontasz el, egyszerűen gyerekek! Ne aggódj, jó anya vagy! :)
    A gyerekmentes napokat meg tessék jól kihasználni, én 10 éve ácsingózom ilyenre, tudom, mekkora kincs. A Dédik nagyszerűek, hogy elvállalták a lurkókat. Szóval csapjatok a húrok-dobok közé, oszt hadd szóljon!!! :D

    VálaszTörlés