2010. szeptember 10., péntek

Záróra!

Elhatározásra jutottam,bezárom a blogomat a nyilvánosság előtt. Régóta érlelődik már bennem, most jutottam el odáig, hogy szükségét érzem. 
Az okokat meg fogom írni, amint nem lesz nyilvánosan olvasható.
Nagyon szívesen küldök meghívót bárkinek, nem szabok kritériumot, ha eddigi ismeretlen olvasó szeretne tovább olvasni, rajtam nem múlik! 
Egy hétig még nyitva hagyom, ha addig bárki szeretné továbbra  is követni az irományaimat, elég, ha küld egy megjegyzést az elérhetőségével, vagy pedig a mail címemre megereszt egy levélkét. (apocsini@gmail.com)

13 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Én egy mozgássérült fiatal lány vagyok aki nagyon szereti a kisgyerekeket!!!
    Most kezdem olvasni a blogot,ha szabad akkor szeretnék a továbbiakban veletek tartani....
    Mail julianna.fakan@gmail.com
    Nagyon köszönöm!!!
    Fakan Julcsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jövő héten küldöm a meghívót, bátor voltál, hogy kiléptél az inkognitóból. :)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    Babanetes Reni vagyok(Nius anyukája) én is szeretnék meghívót!!:)renatus@freemail.hu.

    puszi.reni

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Batkata vagyok, ha nem gond, szeretném tovább olvasni a blogotokat. :)
    kontyvirag@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szeretnék én is meghívót kérni nagyorsi1985@freemail.hu címre
    köszönöm:)

    VálaszTörlés
  6. Csibiiiiiiiiiiiiiiiii....nekem is lecci lecci lecci :) szeretlek es nemsoka irok neked sokat!!puszi

    VálaszTörlés
  7. Hali!

    Természetesen nekem is küldj meghívót, bár ugye az fel sem merült benned, hogy kihagyj :-)
    Millió puszi
    Keri-anyu

    VálaszTörlés
  8. Szia,
    Domo vagyok, és ide szeretnék meghívót kérni: evadom@freemail.hu
    nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Bnetről Gyöngyi vagyok és szeretnék meghívót kérni. bgyongyi75@t-online.hu
    Nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  10. Szia !

    Gabidani az anyatanyáról. Én is, én is!
    toga64@freemail.hu

    Köszke Gabi

    VálaszTörlés
  11. Szia,most kapcsolok, zársz...
    szívesen olvasnálak továbbra is.
    Zsófi

    VálaszTörlés
  12. Nagyon Köszönöm a meghívót!!!
    Várom a további humoros bejegyzéseket!!
    Puszi!

    VálaszTörlés