2010. október 27., szerda

Kezdődik a takonykór...

Most mondja meg nekem valaki, mi ütött a Vénasszonyokba, hogy idén ősszel nem óhajtanak velünk lenni??
Én csak vártam, és vártam, hogy majdcsak lesz még igazi ősz, de sehol semmi, pedig az ősz az egyik kedvenc évszakom.
Köszönhetően a szuper időnek,máris elkezdődtek a betegeskedések.
Anna kezdte, de a Ribomunilnak és az orrmandula hiányának köszönhetően a takonykór 3 nap alatt rendeződött, ő már oviban is van. Közben az oviban kiderült, hogy 4 gyereket küldtek haza egyik nap, mert pöttyösen érkeztek, himlősek lettek. Tegnapra már a 32 főből 9-en voltak. Anna egy oltással rendelkezik, Bence pedig egyet sem kapott akkor, mert csak jövőre terveztük.
Így ment a telefon a doki néninek, hogy mit tegyünk, azt mondta, kezdjük el rögtön Bencénél az oltást. Az ő esetében jobban is félek kicsit a szíve miatt, a magas láz nem a barátunk...
Múlt hét kedden be is oltották. Tipikus pasi! A sztetoszkópnál elkezdte a hatalmas üvöltést, ez a "mondd,hogy ááá!" felszólításnál tetőzött, és mire a szúráshoz érkeztünk, már annyira kimerült, hogy nem volt ereje sírni ... :) 
Szóval oltás után másnap Bence is letaknyosodott, ő is megúszta pár napos kórsággal.
Aztán jött Apa.... Namármost, meg lehet figyelni, hogy a reklámokban mindig Apa fetreng, Anya ugrál körülötte a Neobizbasszal, és a takaróval. Nincs EGY olyan reklám sem, ahol Apa a csicska, és Anya van dögrováson! Hogy miért? Mert a férfiak genetikailag kódolva vannak, hogy minden betegségük alapból halálos benyomást keltsen...
Szóval Apa is eljátszotta a nagy beteget,végigaludta, amint a fülétől 20 cm-re szívom az üvöltő Bence orrát, az éjszaka mellettünk alvó gyereket sem vette észre, én pedig mantráztam magamban, hogy nem lehetek beteg, nem fér bele az időmbe és a büdzsébe sem!
Eddig bejött,bár tegnap óta kapar a torkom, de neeem, nem lehetek beteg!

Mellesleg a polipjaim még mindig az orromban, a műtét kicsit tolódik, mert közben a méhszájsebemet is hibernálni/likvidálni kell, ez most fontosabb. Remélem, hogy december elejére túl leszek mindkettőn..

2 megjegyzés:

  1. A pasiknal ez tenyleg kodolva van :))) Sziszi meg csak kilenc..de nem tulzok,harom evesen is produkalta a tuneteket betegsegkor,enyhe nathanal is :))) csuuuuuucs...:)) dehat ezert vagyunk mi a kiralyok Csibi :))

    VálaszTörlés
  2. Mági!
    Nagy ölelés Neked! * Igen, a pasik márcsak ilyenek. (Bár, nálunk már előfordult, hogy Apa ugrált körülöttem, én meg döglődtem, de valljuk be, ez a ritkább.)

    VálaszTörlés