2010. november 11., csütörtök

Bence nélkül

Nos kérem, az úgy volt, hogy úgy gondoltam, hogy mennyire jót tenne Annának (és nekem is), ha Bence kicsit a Nagyiméknál maradna. Csinálnánk egy csajos hetet, Anna biztosan odáig lesz, hogy csak vele foglalkozunk, egy kicsit nekem is könnyebb lesz az élet, hogy időben ágyba kerülök. :)
Elterveztük, Bence ott is maradt...
Anna már másnap reggel kérdezte, hogy: "Apa visszahoztad nekem Bencét?" Nem gondoltam volna, hogy ennyire fog hiányozni neki az Öccse. Azóta nap, mint nap megkérdezi, hogy mikor jön Bence, és nekem  rá kellett döbbennem, hogy ők ketten annyira összenőttek, hogy nem lehet elválasztani őket egymástól :)
Továbbá az is feltűnt, hogy Apának is, nekem is nagyon hiányzik Bencus. Nincs itthon a bohóc.. :) Csend van, és nem jó ez így.. 
Tegnap már annyira hiányzott, hogy este Apával videókat néztünk a fiunkról.. Mintha hónapok óta nem láttuk volna, pedig csak 4 napja van oda..
Amikor megszületett, nem mertem elhinni, hogy fogjuk annyira szeretni, mint Annát.
Most pedig számolom vissza a perceket, amikor hazajön. Már csak másfél nap! :)

1 megjegyzés:

  1. Ó, Ági, ez három gyereknél is így van. Na jó, azért én már képes voltam az őszi szünetben örülni a csendnek - egy napig... Aztán nekem is hiányoztak nagyon.
    És igen, nagyon össze vannak nőve, hála Istennek!

    VálaszTörlés