2010. december 22., szerda

Már megint..

Veszélybe került a Karácsonyozásunk.
Bence szombat óta beteg, hétfőn kihívtam hozzá a gyerekorvost, hogy adjon valami csodaszert, mert harmadjára esik vissza a nyavajába, és jön a Karácsony. Kapott is antibiotikumot, hát én még ilyen betegnek nem láttam!
2 napig 10 percenként szívtam az orrát,bugyogott a takony belőle, 2-3 órás folyamatos köhögő rohamok voltak rajta. Az orra tiszta piros. Mivel fehér,érzékeny bőrű,ezért minden meglátszik rajta azonnal, így a szeme is csupa piros volt.Nagyon sajnáltam.
Ma reggelre klasszisokkal jobban van, nem mondom, hogy 100%-os ,de jó úton haladunk...
Azért írtam többes számban, mert én szintén szombat óta dögrováson vagyok, tegnap már elment a dokihoz (ÉN!), kiderült,hogy arcüreggyulladásom van. Kaptam antibigyót,infrázom,és mára én is sokkal jobban vagyok.
Holnap hazamegyünk anyumékhoz,ha törik,ha szakad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése