2010. december 14., kedd

Visszaszámlálás karácsonyig..

Na hát ilyen sem volt még... Annyira karácsony centrikus vagyok, hogy minden évben már november elején örülök,hogy mindjárt jön a Jézuska.
Emlékszem,Apuval annyira imádtuk ezt az ünnepet, hogy december 25-én Apu nagy szomorúan mondta, hogy még 364 nap,mire újra karácsonyozunk...:) 
Apu szülinapjáig állni kellett a fának,ha csak kóró maradt,akkor is! ). Amikor Anyu január 23-án elkezdte lebontani a fát, mi direkt sztrájkoltunk,és nem voltunk hajlandóak felkelni az ágyból,hogy megnehezítsük Anyum dolgát. Volt, hogy délig feküdtünk, Anyu pedig szívbajt kapott,hogy nem halad :)
Aztán emlékszem, hogy Apu sosem díszített fát, de annyira komolyan vette a Karácsonyozást, hogy nem is volt hajlandó megnézni az előkészületeket! Inkább elvitt minket Nagymamán testvéréhez, amíg Anyumék fát díszítettek,és ő is velünk csodálkozott rá a fára.
Hazafelé jövet körbe vitt a városban, mi pedig Öcsémmel számoltuk az ablakban lévő fákat, versenyeztünk, hogy ki látott többet.
Szóval ezekért a  hangulatokért imádom a Karácsonyt.
Idén viszont annyira nem volt karácsonyi hangulatom, hogy ilyen még sosem volt..
1 hete viszont Angyalkák jártak nálunk, és így minden esély megvan arra, hogy tudjunk mi is karácsonyozni ;)
Szóval szépen lassan megérkezett a karácsonyi hangulatom, de olyan lassan és későn, hogy most kaptam észbe, hogy jövő héten már Szenteste lesz! Úristen!
Nem tudtam kiélvezni az előkészületeket! :)

1 megjegyzés:

  1. Ezer puszi az angyalkaidnak!! :) komolyan!!
    Es boldog vagyok,hogy csodas karacsonyod lesz!Es nekunk is!!!teszek rola!!NAGYON SZERETLEK!PUSZI

    VálaszTörlés