2010. március 6., szombat

Beteg

Eddig tartott a nagy szocializálódás..
Szerda estére Anna lebetegedett, a csütörtököt a doktor néninél kezdtük.. Állítólag megfázott, minden esetre jó kis megfázás ez, pláne, hogy mindkét óvónéni otthon van szintén betegen..
Nem vészes a dolog, szívom az orrát, kapja a Panadolt, köhög kicsit, és velünk alszik, hogy Bencét ne ébressze.
Hogy ez a jány milyen rendetlenül alszik! Ma reggel arra ébredtem, hogy lett egy 25-ös fülvédőm.. Éjjel éreztem, hogy valaki tapossa a hátam, de őszintén szólva még jól is esett egy kis tai masszázs a fájós derekamnak. (Anyám, úgy beszélek, mint egy rokkant nyugdíjas!) Szóval a lány pörög forog az ágyban, közben alszik édesdeden... Érdekes módon csak engem tisztel meg a testi kontaktussal, Apját hagyja aludni...

Bence tegnap tett 4 lépést önállóan. Egy kis ösztönzés gyanánt a kekszcsalogatós módszert alkalmaztuk, és minekután ma elfogyott a keksz, fiacskám azóta sem produkálja új tudományát.. Jobb neki négykézláb, és az én kezemet kihisztizve járkálni.. (Ha így haladunk, tényleg leszázalékolnak pár hét múlva..:) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése