2010. november 23., kedd

Hétvégénk

Anna náthája mégsem az volt, aminek én néztem. A péntek éjszakát végig hányta, összesen 3-szor. Ágyneműk,pizsamák,alvós plüssök,ágytakaró,paplan,párna,mindez három garnitúrában, nem győztem mosni.
Másnapra lázas lett, de szerencsére a láz csak egyszer fordult elő, a következő éjszakát már végig aludta nyugodtan. 
Azóta már jól van, egyedül a köhögés maradt meg, így a héten nem viszem oviba. 

Azért szombaton megünnepeltük Apa szülinapját. Igaz, így Sógornőmék nem tudtak eljönni, nehogy a gyereke elkapják a betegséget, tehát szolid kis ünneplés volt, de sebaj :) 
Apának csináltam tortát, és sikerült úgy megcsinálnom, hogy Anna ebből semmit sem vett észre! Ez azért volt jó, mert nem áll meg a szó benne, így oda lett volna a meglepetés! :) 
Sonkás-sajtos tekercsem

Apa nem 6 éves volt, csak nem volt annyi gyertyánk :)     
Vasárnap reggel meghozták Anna új ágyát! Ezt nagyon vártuk, mert elegem volt már Bence rácsos ágyából, én alacsony vagyok, az ágy nekem magas, így szabályosan beleejtettem a gyereket lefekvéskor, mivel őt még mindig altatnom kell. Szóval nem volt ez jó így! Most,hogy Anna új ágyat kapott, Bence megörökölte Annáét, és sokkal jobb így! 
Az új ágy, még kupola nélkül, amit igyekszünk gyorsan beszerezni

Ez pedig Bence ágya lett


A rácsos ágyat áruljuk, ha valakit érdekel, még 6 napig fenn van a teszveszen! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése