2010. november 19., péntek

Vagyogatunk..

Ismét ellustultam, de, mivel a következő két hónapunk eseménydús lesz, biztos vagyok benne, hogy több mesélni valóm lesz.
A legfontosabb történés velünk: Apának van állása hétfő óta! Az utolsó utáni pillanatban jött ez, már kezdtünk belefulladni a sok számlába,csekkbe... Kell még 2-3 hónap, hogy legalább nullára küzdjük magunkat, de így, hogy látjuk a végét, ez már féllábon is menni fog :) (Apa teljesen kivirult, ismét a régi, és a családunkban is teljesen más lett a légkör.Végre!)
Anna mától ismét nincs oviban, megint beteg,a szokásos orrfolyás, ezen már meg sem lepődök, kicsit számítottam is rá, hiszen második hetet kezdtük az oviban. Ez nálunk a lélektani határ. Ha egyszer sikerül három hetet végig járnunk, esküszöm pezsgőt bontok!
Bence még bírja, de ,csak idő kérdése, hogy meddig...
Nekem tegnap méhszájseb fagyasztásom volt, és reménykedem benne, hogy nem kell műteni. 4 hét múlva kiderül, addig is szépen olvadok odalent.. :)
Közben óvatosan elkezdtem a karácsonyi ajándék ötleteket nézegetni,amíg Apának nem volt kilátásban állása, addig nem is fájdítottam a szívemet. Tippjeim már vannak, hogy miknek örülnének a gyerekek (ugyan miknek? Bárminek, ami zajos és villog! :) ), a decemberi büdzsé majd világossá teszi, hogy mi fér a fa alá. Idén szolíd karácsonyozás lesz, mert még jön mindkettőjük szülinapja is. Még jó, hogy Bence januárra tett át a születését, így addig is jön még egy fizu :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése