2011. augusztus 8., hétfő

Amikor nehezebb egy oviba bejutni, mint az egyetemre...

Csak, hogy ne menjen semmi simán..
Miután elintéztem a fiam ovis felvételét, és megveregettem saját vállamat, volt egy egész napom elégedetten örülni, hogy minden úgy alakult, ahogy én azt elterveztem...
Másnap jött a levél az Önkormányzattól, amelyben értesítenek, hogy Bencét elhelyezték a Manófalva Magánoviba (természetesen állami költségen)...WTF?? 

Perszepersze, minek is sír a szám, örüljek, hogy egyáltalán van helyünk bárhol is, DE!
Hogy a büdös fenébe oldjam meg a logisztikájukat 2 különböző helyre? Az Anna féle ovi 6-ig van nyitva, az onnan elhozás is cinkes lehet néha, ez a magánovi viszont 17 óráig tart nyitva. Én pedig 16:30 -ig (legjobb esetben!) egy budapesti munkahelyen keccsölök.. Köszike! Ezt egyébként kifejtettem a fellebbezésben is, hogy esetünkben az 1 intézményben való elhelyezés az egyetlen megoldás, miután 2 helyről nem tudom a gyerekeket felvenni zárás előtt ilyen munkarenddel,hacsak nem végzek hipertér ugrást... Hmm..vajon elolvasták?? 
Apuka a mai naptól kezdve külföldön vállal állást, örök hálával tartozunk ezért a Magyar Államnak, aki hozzásegített minket ehhez a nehéz döntéshez, miszerint, vagy együtt a család az árokparton, vagy pedig külön, de átlagos (közel sem átlagon felüli!) életet élve,a lakásunkban maradva,jó esetben hétvégén találkozva... Mi az utóbbit választottuk, közel sem őszinte mosollyal az arcunkon, és csak remélni tudjuk, hogy a gyerekek is megértik ezt egyszer...
Namármost itt vagyok én egyedül a 2 gyerekkel, munkahellyel,egy nem túlzottan óriási és teljesíthetetlen kéréssel (egy intézmény!), ennek ellenére 2 külön intézménnyel. Ezt nevezem család és gyerekbarát magatartásnak itt, ma Magyarországon!

3 megjegyzés:

  1. Nyugi, a leírtak alapján én nem tudom elképzelni, hogy végül ne kerüljön egy oviba a 2 lurkó!!!Csak sajnos a bürokrácia malmai lassan őrölnek, és igencsak körülményesek...:S Norbi hová megy dolgozni?Ez azt jelenti, hogy egész héten egyedül leszel a gyerekekkel?:( Kitartást neked,a gödörből felefelé visz az út, drukkolok, hogy végül minden jól alakuljon!:)))Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Kirtas dragam es kivanunk sok szerencset!!!Es persze,hogy minden jol alakuljon,erot es egeszseget!Drukkolunk nektek!
    ...eees... az ero legyen veled :))) szere pusz
    ui:varom a fejlemenyeket!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon megértem a problémád, és rettenetesnek is tartom, hogy minden rossz abból adódik, hogy minden lehetőséget elvesznek a családoktól!
    Feltétlenül fellebbezz a végtelenségig, mert az indokaid, teljesen alátámasztják a kérésedet!
    Nagyon bátor, de egyáltalán nem irigylésre3 méltó döntést hoztatok, az életben maradás érdekében!
    Hát, ezek a család-barát lehetőségek!
    Sajnos, semmi optimista biztatást nem tudok kívánni, hiszen a jövő sem látszik jobbnak!
    Várom az ovis döntést!!!!! Nem sok idő van már!

    VálaszTörlés