2011. augusztus 3., szerda

Ovi hírek

Nos, tegnap betelefonáltam az oviba, ahol, nem, hogy nem vették fel a telefont, de még a vonalat is hazavihették, vagy elküldték szabira, mert kicsengés sem volt.
De engem nem lehet csak úgy ukmukfukk lerázni, és felhívtam az Önkormányzatot.
Többedik kapcsolgatás és illetékes keresés után meglett az ÉN emberem, egy segítőkész hölgy személyében.
Kiderült, hogy mivel a fiam nem tölti dec. 31-ig a 3 évet, ezért az utána születettek papírját jegelik. Semmi féle értesítést nem küldtek ezeknek a szülőknek. 
Mondtam a néninek, hogy ez nagyon szép, de kezit csókolom, mi még EBBEN a tanévben betöltjük a 3-at, augusztus van, és hát ,bármennyire is meglepő, jó lenne tudnom, hogy mit is kezdjek én január 9-től a kisfiammal...Mert ugyebár pénzünk nincs magánintézményre, de ,ha lenne, már arról is lecsúsztunk volna, miután nincs értesítőnk semmiről sem...
Na erre megnézte a papírjainkat, és mondta, hogy hát nem is érti, mindkettőnk dolgozik, tesó ovis,miért nem vették fel első körben? Mondtam, hogy ezt én sem értem, de már meg sem lepődtem..Azt mondta, fel fogják venni az oviba. És, kérdeztem én, erről mikor kapok papírt? Azt nem kapok, mert ez 100 %, mivel ő dönt a dologról, és ezt már készpénznek vegyem. Hát jó.....
Na de várjak csak, szól, most látja, hogy a Mese oviba kértem a gyereket. Naná, hiszen oda jár nővérke is! 
Hát az nem fog menni, mert ott a csilláron is gyerek lóg. Kérdeztem tőle, hogy és hol nem, úgy őszintén?
Végül mondta, hogy éppen de. húzott ki egy gyereket a Mese oviból, így akkor be is írja Bencét, aki mostmár hivatalosan is 2012 január 9-től óvodás lesz!
Isten malmai lassan őrölnek.....DE! Magad uram, ha szolgád nincs! ;)


(Anyikám drágám! Itt úgy van, hogy van egy központi intézmény, ahol a központi Óvodavezető ténykedik. Minden ovist nála kell beíratni, de ,hogy melyik oviba kerül a gyerek, az attól függ, hogy melyik a körzetes Óvodánk, illetve hol van hely. Ha nem veszik fel a gyereket, az azt jelenti, hogy egyik óvodába sem vették fel, mert sehol sincs hely..)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése