2010. május 18., kedd

30...

1 és fél éve 2 gyermekes Anya vagyok
2 éve lakástulajdonos
2 és fél éve élek Apa nélkül
3 és fél éve végre Anya lettem
6 éve vagyok Keresztanya
8 éve vagyok házas, és 2 diplomás,autótulajdonos
9 éve szerztem az első diplomám, és kezdtem el dolgozni
10 éve jegyzett el a párom (éppen a szülinapomon)
11 éve ismerkedtem meg a férjemmel
12 éve érettségiztem és lettem főiskolás
13 éve szereztem jogosítványt,ugyanekkor nyelvvizsgáztam
16 éve kerültem Makóra gimibe, 16 éve ismertem meg a 2 legjobb barátnőmet (azóta is ők azok :) )
23 éve vagyok testvér
24 éve kezdtem el az általános iskolát
25 éve lett egy "új" Nagypapám
28 éve kezdtem el óvodába járni, ahol Anyu volt az óvónőm
30 éve születtem

2 megjegyzés:

  1. Legyen ez a Te napod, Isten éltessen sokáig!

    elénekelem Neked:
    "ma van a szüliiinapompompompomporrrom....."

    VálaszTörlés
  2. Boldog Boldog Születésnapot Így utólag :):):):)

    VálaszTörlés