2010. május 7., péntek

Pozitív és negatív..

Nos kérem, "kikaptam", hogy miért is nem írok, és tényleg! Miért is nem írok??
Pedig történtek velünk az utóbbi bejegyzés óta potitív és negatív dolgok is.

Kezdjük a negatívval:
A betegeskedés nem ritkult, sőt. Annának volt hörgőgyuszija is, aztán még ki tudja micsodák.. 4 nap ovi, ennyi a maximum, amit egy huzamban jártunk utána lerobbant a csajszi. Ez persze azzal jár, hogy Bence is követi,hiszen, mint jó testvér mindenben utánozza nővérét. Így a porszívó már jó ideje a szobánk éke, a gyógyszerszedés napi rutinná vált, és az éjkszakai ébredések is teljesen megszokottak.
A legutóbbi köhögéses nyavajával ismét meglátogattuk a doki nénit, aki közölte, hogy sok ez a felső léguti betegeskedés, és szeptemberig felejtsük el az ovit. Augusztusban kap majd immunerősítőt. Immunerősítőt, amiért én már márciusban könyörögtem, de minek is az, mert még alig volt beteg a gyerek. Hát mostmár sűrűn az. Tudtam én már akkor, hogy ez lesz, mitől is erősödne az immunrendszere, sem zöldség, sem gyümölcs...
Hogy szeptembertől mennyivel lesz jobb? Borítékolom: semennyire. Át kell esnünk ezen is, ahogy mások is átesnek. Most még megtehetem, hogy ápolom őket itthon, így még viszonylag szerencsések is vagyunk.

Pozitív dolgok: (szerencsére ebből van több)
Anna teljesen szobatiszta nappalra! Szól, amikor mennie kell, már boltba is pelus nélkül járunk! :) A vízválasztó az volt, amikor egyik nap az oviban aludhatott délután. Nekem időközben eszembe jutott, hogy hoppácska, alváshoz kellett volna pelus, dehát akkor már késő bánat,eb gondolat volt..
Amikor elmentünk érte délután, még aludt. A dadus mondta, hogy negyed órája felébredt, kiment pisilni, aztán visszaaludt. Az én lányom!! Azóta, mint akit elvágtak, szól, és megy, és intézi, és öröm és bódottá van!

Az ovit imádja. Nagy szerencsénkre, és az itthontartásával való sakkozás következményeként életünk első Anyák napi műsorán ott lehettünk!
Az én okos lánykám mondtaa verseket, mondókákat, énekelt, és ő volt a Répamesében a kisegér! Ahhoz képest, hogy összesen a 2 hónap alatt járt 14 napot oviba, nagyon fogékony! Persze tudtam, hogy szereti a verseket, de hogy ilyen rövid idő alatt megtanuljon több félét is... Büszke vagyok rá!!


Sh..hhúú..De sok súly..


Az ovis fényképezésen sem volt beteg!!
...Letöri az ágat, reccs!
Na és aztán,hogy Bence se maradjon ki a sorból... Hát ő igazi vásott kölyök...
Tegnap előtt letoltuk a haját.. Nagyon nagy volt neki, és féltem, hogy jelentkezik majd "barátunk " a koszmó.
Így a szomszéd segítségével megváltunk hajától. Én el vagyok ájulvaa fiamtól (elfogult Anya), de azóta még zsiványabb lett a gyerek! Tegnap reggel, amíg mosogattam, ő felmászott a székre, és vígan ácsorgott ott. Aztán ezt az ágyon is megismételte, majd krétát kóstolt, én pedig szívbajt kaptam. (na vajon ki küldi rám a Gyermekvédelmiseket? ;) )
Tessék csak megnézni, hát még a szeme sem áll jól...
Várakozó állásponton....

Ez mind a fején volt :)


Az én gengszterem :)

3 megjegyzés:

  1. örülök,hogy újra írtál :):)
    Gergő is állandóan beteg volt :( aztán én elkezdtem neki adni a multivitamint.Semmi faxni mezei multivitamin.Ennek és a jobb időnek köszönhetően lassan két hónapja jár folyamatosan oviba.Bár az orra folyik kicsit de sem láz sem köhögés nincsen.:)

    Bencének hihetettlenül jól áll ez a rövid haj :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!!!! :) Látom, nem volt hiábavaló a dorgálás! ;) Örülök, hogy újra írsz, jó téged olvasni!!! A gyerkők továbbra is gyönyörűek, Anna igazi kishölgy lett, Bence meg tündéri ezzel a rövid hajjal!!! :)Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Csúcs ez a Bence, most már elmondhatom: tiszta apja. Hogy megváltoztatja a frizkó!
    Anna meg már kész hölgy, nagyon szép!
    puszi nektek

    VálaszTörlés