2012. július 10., kedd

32. hét

Somalak a 32. héten 
 Tegnap orvosnál jártunk, minden rendben legkisebbikkel. Méhszáj zárt, Doki bácsi szerint hatalmasra növesztettem a pocakomat (ezt mindenki döntse el maga a kép alapján:) ), de a méh mérete a terhességi hétnek megfelelő. 
2 hét múlva CTG. Na ennek hallatára pánikoltam be, hogy ez már  az utolsó etap, én pedig még gondolatban sem készültem fel a három gyerekes létre, hát még technikailag!

A zárt méhszáj, és a mai "csak" 27 fokos lakás hatására tombol bennem az energia, és elkezdtem a lakást takarítani. Olyan jó érzés, hogy HALADOK! Lassan, dehát Rómát sem 1 nap alatt építették fel! 
Közben a két kint lévőmnek sikerült megfáznia a 40 fokban, Apának Neurológiára kell mennie, mert szédül, és állítólag a fülében lévő kristályok elmozdultak a helyükről. Amikor hazajött, és ezt elmondta persze férfiaggyal így:" megakadtak a kristályok" ) ,azt hittem, viccel, és arra gondol, hogy az agyában a fogaskerekek nem forognak, így jól kiröhögtem..:) Aztán kiderült, hogy ez komoly, azóta utána olvastunk, és TÉNYLEG vannak kristályaink! A fene sem gondolta! 
Ma elment Neurológiára, de persze a szigetszentmiklósi híres betegellátás megint kitett magáért, nem fogadták, mert időpont kell, de azt ott nem adtak, csak telefonszámot. A központi számukat szokás szerint hiába hívtam egész de. , nem vették fel, így adtunk a sz@rnak egy pofont, végül is felvet bennünket a pénz, mit nekünk egy kis fölösleges kocsikázás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése