2012. július 25., szerda

Pisicsengő 3-5. nap

A 3. napon 
jött az első kétségbe esésem. Minden ugyanúgy kezdődött, 9-kor alvás, előtte pisi. Nem ivott többet, nem ivott lefekvés előtt, és mégis. Már éjfélkor bepisilt! Bilibe semmi sem ment, igazából azt sem tudta, hogy hol van..ilyenkor nagyon nehéz megállni, hogy nyugodt maradjon az ember hangja, és ne érezze az elkeseredettséget.. Előkészítettem még egy váltás ágyneműt, bugyit, mert éjféltől reggelig minimum egy balesetre még számítottam. Reggel 7-ig aludt bepisilés nélkül...

4.nap:
 A legrosszabb úgy lefeküdni aludni, hogy tudod azt, hogy valamikor(bármikor) , a legváratlanabb, legkülönbözőbb időpontban meg fog szólalni egy csengő, és neked pattanni kell, bármennyire is kómás vagy. Borzalmas. Annának, úgy tűnik, hogy nem, de nekem igen.
Ezen a napon 3-kor pisilt be, olyan mélyen aludt, hogy a csengőre fel sem ébredt, aludt tovább, én ébresztettem fel, szóltam, hogy gyorsan üljön a bilire. A nagy kómában leült a földre. Kikapcsolni sem tudta a csengőt,és itt kicsit elveszítettem a türelmemet, és erélyesebben szóltam rá, amit ő szerencsére nem fogott fel, de rögtön meg is bántam.Nehéz...
A mai nap tanulsága: Utólag rájöttem, hogy azzal nem teszek jót, ha a csengőt nem hallva én ébresztem fel, hiszen éppen ez a lényeg , hogy MAGÁTÓL keljen fel. Így, ha rásegítek, olyan, mintha csengő nélkül bejárnék hozzá ébreszteni, mi pedig éppen ezt akarjuk elkerülni, és azt elérni, hogy segítség nélkül ébredjen fel. Szóval többé nem teszem, inkább állok mellette, tűröm, hogy bepisiljen, és megvárom, míg a csengő felébreszti. Ha 3 perc, hát akkor annyi...

5. nap:
Ismét a szokásos menet lefekvéskor. Nagyon jót aludtam, és arra ébredtem, hogy fél 6 van, tehát 7 és fél órát lenyomtunk egyhuzamban, a csengő pedig nem jelzett még!! Elkezdtem drukkolni, ha 6-ig bírjuk, rekordot döntött. 6-kor semmi, Anna nyugiban alszik..Kitűztem a fél 7-et ,majd a 7 órát célnak, közben fohászkodtam, hogy sikerüljön ébrednie, ha megszólal a csengő, és végre hadd kapjon arany csillagot, amire annyira vágyik már az elejétől fogva! 
Fél 8-kor ébredt, és nem a csengőre, hanem magától, pisi nélkül! Rögtön mondtam neki, hogy nem volt pisi, és ugye tudja mit jelent ez? ARANY csillagot!! Nagyon boldogok voltunk!!! :) 

Ugyanakkor nem értem az egészet...Ha van olyan nap, amikor 10 és fél órát kibír pisi nélkül, akkor a másik ugyanolyan napon miért pisil be 3 óra elteltével? Miért mindig más időpontokban? 

Közben pedig az Öccsével akaratlanul is sikerélményünk van..Tegnap előtt elfelejtettem rá pelust adni éjszakára, és szárazon ébredt. Ezen felbuzdulva tegnap sem kapott pelust, és annyira magabiztos voltam, hogy elfelejtettem neki fóliát tenni az ágyra, plusz Annának Bence szekrénye előtt ágyaztam meg, így ,kizárt volt váltás ruhát elővenni....Ma is szárazon ébredt!! :)  
Ma mindkettőt agyba-főbe dicsértem, tegnap Bencét csak akkor, amikor Anna nem hallotta, nem akartam neki fájdalmat okozni, hogy Bencének sikerül, neki pedig nem.

Hát így állunk most. Nem bízom el magam, mert nincs még vége, de végre volt 1 olyan nap az életünkben, amikor mindkét gyerek pelenka nélkül, de szárazon ébredt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése