2012. július 30., hétfő

Holtpont

A 7. napon elérkeztünk a holtpontra cseppcsengős cécó tekintetében. Semmi féle pozitív változást nem vettem észre , pedig azt írja a csengő utasítása, hogy napról napra kevesebb pisi megy majd a lepedőre, és több a wc-be! Tudom én, hogy idő, és türelem,de 1 hét alatt legalább annyit elérhettünk volna, hogy felébred, amikor riaszt a csengő!
Azt éreztem, hogy van egy drága csengőnk, ami arra hivatott, hogy engem ébresszen, (Kelj fel, lepedőt kell cserélned, !), de akinek valójában ébrednie kellene ,az magasról tesz rá...Amikor megszólalt a csengő, akkor ÉN pattantam, Anna feküdt az ágyban nyitott szemmel, és úgy gondolta, ha már elindult az a pisi, akkor ne szabjunk neki gátat, hát hadd jöjjön. Semmi sem ment a bilibe, mind a lepedőre, bugyiba. Előrehaladás nulla.  Elszakadt a cérna, és nagyon kellett türtőztetnem magam, hogy szépen beszéljek vele, igazság szerint haragudtam rá, hogy én mindent megteszek, úgy érzem, ő pedig úgy van vele, jó buli ez, itt alhatok Anyámmal, nem fekszem a pisiben, mert Anyám úgyis ébred a csengőre, és szó nélkül áthúzza az ágyneműmet..Kikapcsolni sem nagyon akarta,folyton azt mondta, hogy nem tudja egyedül... Ezt tetézte, amikor elkeseredve mondtam neki, hogy kislányom, ha hallod a csengőt, akkor vissza kell tartani a pisit, és a maradékot csak a bilin kiengedni! Erre megkérdi, hogy: MIÉRT? 
Hát basszus, ezt tárgyaljuk már 2 hete, hogy ez a lényege a csengőnek, hogy ,ha csak 2 csepp is, de a bilibe menjen a pisi! Visszafeküdtünk, én bőgtem az ágybvan csendben, ő aludt szárazon.
Aztán eldöntöttem, hogy befejeztem,nem bírom ezt így, másnap szóltam Apának, hogy állítsa át a csengőt csak zizegősre, nézzük meg, felébred-e rá, ha nem ébred fel rá, akkor tök mindegy, megy át a szobájába, legalább az Öccsét nem ébreszti, majd átmegyek, és megnézem éjszaka, hogy bepisilt-e. 
Kapott még egy napot, amikor nálam alszik,és nem hittem a szememnek! A jelző zizgett ,Anna felébredt rá, pisit tartott, szólt, és ment a bilibe is, lepedő tiszta maradt, bugyi pisis. Másnap ugyanezt megismételte, kicsivel több pisi ment a bilibe, és büszkén közölte, hogy látom, most szólt, ahogy a lényege a csengőnek! Mellesleg egyedül kikapcsolta, és leszedte a csipeszt a bugyiról!
Sosem gondoltam volna, hogy a szimpla zizegő funkcióra jobban ébred, mint a sípolásra! :)  
Most ismét pozitívak vagyunk, ennek ellenére szeptemberben elindulunk a vizsgálatokkal is.

És akkor más valakiról is essen szó....

SOMA:
A 36. hetet tapossuk, és Soma köszöni, de még mindig nagyon aktív. :) Kicsit lassabb már, mint azt megszoktam Tőle, de még így is tud akkorákat tolni rajtam, hogy belefájdul a hasam. :) A három gyerek közül ő a legelevenebb, nem tudom kint majd milyen is lesz, de még egy Bencéhez hasonlót kifogni nem lesz egyszerű :)
CTG-re járok, és a végére azért még megtréfál minket a fiunk, mert eddig mindkét CTG rossz lett. Pontosabban nem túl jó. Az áramlás viszont rendben van, nincs gyulladásom ,így még itthon lehetek, de fel kell készülnünk, hogy bármikor benn tarthatnak. ):
A fészekrakó ösztön tombol bennem, ennyire egyiküknél sem volt ez jelen, most viszont folyton mosok, vasalok, takarítok, suvickolok. 
Egyre jobban izgat, hogy milyen is lesz Somának, kire hasonlít majd, és várom a babázást, de még legalább 3 hetet duopackban töltenénk ...
Mellesleg tartok attól, hogy nagy baba lesz, és ezért a szülés sem lesz egyszerű, de egyelőre még elhessegetem ezt a gondolatot magamtól. Utolsó, 34 hetes uh szerint 2600 gramm volt. 

1 megjegyzés:

  1. Nekem 11 éves a lányom és kb egy éve kezdődtek az enuresises panaszok. Most ott tartunk, ahol Önök, hogy akár kétszer is megtörténik egy éjszaka. Kétségbe vagyok/vagyunk esve! :(
    Nem régiben hallottam a pisicsengőről és nagy örömmel olvastam a pozitív tapasztalatait. Próbálom keresni ezt a terméket, de nem sok sikerrel. Tudna segíteni, hogy hol szerezték be, esetleg meg van még az Önöké.
    Válaszát előre is köszönöm.
    Nóra

    VálaszTörlés